wtorek, 20 marca 2012

Żydzi z USA: Połowa Polaków to antysemici


"Nienawiść jest głęboko zakorzeniona". "48 proc. ludności Polski "okazuje głęboko zakorzenione postawy antysemickie" - twierdzą przedstawiciele żydowskiej Ligi Przeciw Zniesławieniom (ADL) z USA. To tyle samo co trzy lata temu."
jestem  ostatnim , który ma dobre zdanie o jakimkolwiek narodzie. 
Podziwiam jednostkę, nie tylko taką, która stworzyła wielki bank, wspaniałe dzieło sztuki czy utwór muzyczny. Podziwiam ludzi, którzy pracują na kasie w supermarkecie i w siódmej godzinie pracy lub tuż przed zamknięciem potrafią wykrzesać z siebie odrobinę empatii do drugiego człowieka i zapakować zakupy bez zbędnych ceregieli. 
Proszę mi wyjaśnić na jakiej podstawie zostało to stwierdzono, kogo badano w jaki sposób. 
Jeśli mam rodziców i brata czyli jest nas czworo to według tego badania dwóch z nas nienawidzi Żydów. Pytanie, którzy ? Jest jeden malutki problem, na 90 % żaden z nas nie miał przyjemności go spotkać przy najmniej nic nam o tym nie wiadomo. 
Druga strona medalu jest taka, że mogę zaklinać się jaki jestem tolerancyjny tylko jak doszłoby do spotkania może okazać się, że zachowam się jak klasyczny burak, na jakiej podstawie postawiłem tą tezę. 
Z autopsji, tylko w innej sferze, wtedy obiektem ksenofobii jestem ja i nowoczesne europejskie społeczeństwo nie zdaje egzaminu i nie mam na myśli bycia homikiem, ale o tym już pisałem wcześniej.

3 komentarze:

  1. Hi! I LOVE SOCCER!!! but i just never have time to watch it due to my schedule... thanks for stopping by my blog :) happy wednesday!

    OdpowiedzUsuń
  2. owszem, Polacy mają zakorzenioną głęboko nietolerancję do Żydów. na przykład moi uczniowie jak chcą kogoś obrazić to mówią do kogoś - Ty Żydzie (czasami Ty pedale, ale skupiamy się na antysemityzmie, więc zbaczać z tematu nie będę), czasami śpiewają na ulicy durne piosenki o obozach koncentracyjnych i inne takie. też pewnie nie jeden z nich Żyda nigdy nie spotkał, ale ktoś mu wtłukł do głowy, że Żyd to zło. pewnie rodzice lub koledzy a on to powiela, "najlepsze" jest to, że pewnie przekaże też to swoim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  3. @sasenoi załamałeś mnie tym komentarzem

    OdpowiedzUsuń