sobota, 1 września 2012

Victoria Gracyn we Wrocławiu straszy !!!!!!

we Wrocławiu mieszkam i pracuję w Śródmieściu, 15 minut tramwajem i jestem na drugim końcu odcinku mojej codziennej podróży. Czasami, jak jest ładna pogoda to nawet do mieszkania wracam na pieszo, nie zależy mi czy się zgrzeję, koszulę i tak wyrzucę do pralki. Po drodze mam okazję podziwiać architekturę miasta, czasami robi mi się przykro gdy widzę oszpecone bazgrołami kamienicę, kiedyś tak bardzo nie raziły mnie reklamy na budynkach, ale ostatnio bardzo, zwłaszcza jak dostrzegłem że ich rozmiar jest wielkości budynku, to przesada.

Szmata, powieszona na ścianie budynku, na nim wielka baba podretuszowana w photoshopie od dwóch dni prześladuje mnie. Zastanawia mnie czym tak wielkim zasłynęła Pani Gracyn, żeby jej przybycie do jednej z galerii handlowych Wrocławia musiało być na ponad miesiąc obwieszczone wszem i wobec całemu światu.
Cóż za niebieska krew w niej płynie, tytułów przed nazwiskiem brak. Bo jeśli ta Pani jest tylko słynna z nazwiska lub z tego powodu z kim się przespała, to świat schodzi na psy.

Mój anarchistyczny postulat. Po raz pierwszy chce mi się nawoływać do rewolucji. Ta rewolucja powinna nastąpić w myśleniu, moje prawo nie może oznaczać kogoś odruch wymiotny. Nasze otoczenie musi być obwieszone szmatami reklamującymi wątpliwe dobra ? Może czas za protestować przeciwko takiemu postępowaniu. Czy we Wrocławiu w Urzędzie Miejskim jest etat architekta miejskiego i lub plastyka miejskiego,  obu należałoby w samo południe wyciągnąć z biura i wybatożyć pod pręgierzem za rażące nie dopełnienie obowiązków. Na pewno istnienie ich etatów jest bez sensu, Panie Prezydencie Dutkiewicz to jest darmowa porada ekonomiczno - polityczna jak ciąć koszty w hydrze biurokracji.

6 komentarzy:

  1. Gracyn jest tak wielka, że musi mieć dużo miejsca na reklamę

    OdpowiedzUsuń
  2. Atlu, bo Ty pewnikiem zazdrościsz skuteczności lansu i promocji. ;-)
    I tylko tak się zastanawiam: na pewno Gracyn? A nie Grycan?

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację Grycan, mój błąd , skuteczności lansu jej nie zazdroszczę zwłaszcza jak jest to tylko pusty lans.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan prezydent zwykł obsadzać stanowiska swoimi ludźmi, którzy nie muszą posiadać kompetencji. Poza tym ma świetnego rzecznika prasowego który nie zawaha się powiedzieć najbardziej głupiego kłamstwa. a najlepsze że ludzie jeszcze w to wierzą.

    OdpowiedzUsuń