wtorek, 7 lutego 2012

muzycznie mam rąbnięty gust sezon 1 odcinek 1

włączyłem jakiś kanał muzyczny i był cykl covery , lubię niektóre za inne bym rozstrzelał. Nie będę pastwił się nad ich wykonawcami, bądź co bądź wykonują to covery gwiazdy, a nie nieznani nikomu artyści z garażu. Podziwiam odwagę amatorów, którzy zamieszczają swoje wykonania w sieci, poniżej popularny utwór całkiem nieźle zaśpiewany.

Żeby tytuł posta miał sens, zamieszczę popularnego artystę, który we mnie zawsze wywołuje mieszane uczucia. Powoduje, że jestem wstrząśnięty i zmieszany. Nie jestem jego fanem, ale ma kilka utworów, które uwielbiam i właściwie nie wiem za co. Wielcy fani jego twórczości i sławetni krytycy zapewne, gdzieś napisali lub powiedzieli, że to jest słaby utwór, miałki i że miał lepsze, a ten jest pod masową publiczkę. To zapewne o mnie im chodziło.


czy ktoś spodziewał się, że tu może być zamieszczony utwór Ozziego Osbourne. ;)

1 komentarz: