poniedziałek, 6 lutego 2012

gay radar

czy to jest prawdziwe, czy wydumane na potrzeby telewizji i seriali, ponieważ byłoby nudno, siermiężnie i tak dalej. Ja przyznaję się szczerze, że czasami myślę jak to byłoby fajnie gdybym on był gejem pasuje mi, cholera nawet fajnie byłoby spotkać się z nim na wódkę, piwo lub kawę, do łóżka marzenia ściętej głowy, wymagało by to zbyt wiele od nas.To jest tylko moje marzenie, ale cholera ja kompletnie tego nie wyczuwam, po fakcie czasami orientuje się, że on jest bratem w wierze. I co i cholera jasna nic. Nie postrzegam siebie jako super ciacho, raczej jako Bestię, tylko moja Pulcheryja to facet i tu jest problem. Kobieta jest w stanie zakochać się w Bestii, a facet tylko w Merlin Monroe. 

Z innej beczki, jak zwykle rąbnięty gust A. bierze górę, na szczęście jeszcze za to nie rozstrzelają. 



2 komentarze:

  1. fajne wykonanie, ale wolę oryginał ;) poza tym mam dziwny sentyment do tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! i saw that episode... very nice!

    OdpowiedzUsuń