wtorek, 8 września 2015

(456) dziś blog skończył 4 lata

Dziś mój blog obchodzi czwarte urodziny. Zabawne, ale od samego początku najbardziej obawiałem się, że nie starczy mi siły na dwa trzy wpisy, później że nie wytrwam jednego miesiąca, następnie kwartału, półrocza i wreszcie roku. Nie powiem przed kolejną rocznicą obawiałem się, czy jeszcze będę ją obchodził jako aktywny bloger czy jako zombi blogosfery co się odzywa z okazji Nowego Roku, swoich urodzin i urodzin bloga. Teraz pytanie jest czy będę obchodził piąte urodziny.

W tym okresie wiele w moim życiu się zmieniło. Był Poznań, Wrocław i znowu Poznań. Była praca w osiem godzin i była po szesnaście włącznie z niedzielami. Były Wasze komentarze, który mnie bawiły , wkurzały, a nawet takie których kompletnie nie rozumiałem. Chyba najbardziej jestem wdzięczny za te wszystkie kiedy spadałem w dół, a Wy jednym zdaniem ciągnęliście mnie ku górze. Trochę jak z biblijnej przypowieści o  miłosiernym samarytaninie. Czy ja Was czegoś nauczyłem , czy pomogłem w zrozumieniu czegoś lub kogoś, jeśli tak to naprawdę przepraszam bo ja jestem taki "słonik w składzie porcelany". Potrafię narobić niezłego bałaganu.

Czy to jest moje pożegnanie z blogiem ? Chyba jeszcze nie teraz, chyba za wcześnie. Jak wiadomo większość blogów prowadzonych przez gejów kończy się wtedy , kiedy Pan pozna Pana. Najpierw jest spadek ilości postów, kolejny etap to kilka ostatnich wpisów tłumaczących te ostatnie zawirowania i nagle cisza . Ponieważ nadal jestem samotny, i ze znajomości tego stanu zapewne przynależy mi się tytuł doktor nauk , lada moment oczekuję habilitacji to nieprędko zakończę tę swój wysiłek w blogosferze, może nawet zasłużę sobie na profesurę. 



3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego Atlu w blogowe urodziny. Końca samotności życzę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki, byś znalazł tego jedynego na całe życie. A propo Bloga to jestem chyba wyjątkiem, gdyż jestem z mężem od pół roku i szczęśliwym związku i jak widzisz Blog działa sprawnie. Jak się chce to wszystko można :) Życzę kolejnych 4,44 a nawet 84 lat udanego Blogowania. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluzuj cugle, a zrozumiesz każdy !
    Wszystkiego dobrego :)))

    OdpowiedzUsuń