piątek, 15 czerwca 2012

dziś są moje urodziny


w pewnym momencie przestaje to cieszyć, a zaczyna się człowiek wzdrygać ile to ma już lat. Na pytanie, ile ? Odpowiadałem,  że dawno już nie te, które cieszą i lepiej zamilknąć. W odpowiedzi dziś słyszałem:

"- przecież to nie czterdziestka"
"- nie przesadzaj, nie wyglądasz na tyle"
"- nie mów, to ja powinienem mówić, Tobie na Pan"

i na zakończenie zdjęcie

poproszę, o tego typu Pana wyskakującego z mojego tortu urodzinowego, proszę go nie rozbierać , sam to zrobię ;))) 


11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, Atlu! Niech Ci się spełni co miłego sobie zamarzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego zatem ;) (i nie pytam ile skończyłeś :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się do wszystkiego najlepszego dołączam :)
    A co do pytania o wiek, to na nie jest tylko jedna właściwa odpowiedź: 18 lat i na cholerę nam więcej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wzorem mojego dobrego znajomego na komentarze "ty stara dupa jesteś" nauczyłem się odpowiadać "ale wciąż ciasna" :P
    Keram ma rację - jakoś tak za 25. rozciąga się kraina "dożywotniej osiemnastki".

    Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to wszystkiego najlepszego!

    z mojego tortu tez moglby taki pan wyskoczyc;) mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż to za brzydal na tym zdjęciu? Życzę Ci, żeby Ci wyskoczył z tortu Adam Levine :)

    Wszystkiego naj! Zdrowia oraz tego, żebyś cieszył się tymi najdrobniejszymi rzeczami w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń, miłości, zdrowia i dużo fajnych rzeczy :)
    Przepraszam za spóźnienie, musiałam odespać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Atlu, masz urodziny zaledwie parę dni przede mną. Ja mimo, ze dawno po trzydziestce ostatnio sukcesywnie się odmładzam i bo ludzie i tak dają mi jakieś 6 lat mniej. No ale twierdzę, że nie palenie, umiarkowanie w piciu i brak sexu konserwują(często abstynencja seksualna z konieczności) Tego ostatniego Ci nie życzę, ale trzeba się śmiać z przeciwbieżności losu i samych siebie, zatem wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę spóźnione ale szczerze życzenia spełnienia marzeń, miłości, zdrowia i szczęścia ;)))
    Wszystkiego co najlepsze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim składającym życzenia bardzo szczerze dziękuje, bardzo mi miło słyszeć te wszystkie ciepłe słowa pod swoim adresem, Ci co się troszeczkę spóźnili nie muszą się przejmować bo ja prawie zawsze przez trzy dni odbieram życzenia.

    OdpowiedzUsuń