wtorek, 31 stycznia 2012

kwestionariusza Bernarda Pivot (późniejszy Proust Questionnaire).

nie wiem co jest ze mną ostatnio nie tak, ale znalazłem pewien kwestionariusz i postanowiłem na niego szczerze odpowiedzieć, wtedy będziecie wiedzieli co lubię, a czego nie i czy jestem niezłym skur.....


Dziesięć pytań, które Lipton zadaje to:
  1. Twoje ulubione słowo? - NADZIEJA
  2. Słowo którego nie lubisz? - JEST WIELE, ALE GŁÓWNIE CIOTA, KALEKA, CZARNUCH 
  3. Co pociąga cię twórczo, na duchu albo emocjonalnie? MUZYKA SYMFONICZNA
  4. Co odrzuca cię twórczo, na duchu albo emocjonalnie? SKREŚLANIE LUDZI NA PODSTAWIE STEREOTYPÓW 
  5. Jaki dźwięk kochasz? MOCNY SZUM LIŚCI W JESIENNE SŁONECZNE POPOŁUDNIE 
  6. Jakiego dźwięku nie cierpisz?  - PRZECINANEGO STYROPIANU, LUB WYCIĄGANEGO Z KARTONU
  7. Twoje ulubione przekleństwo? - KURWA JEGO MAĆ
  8. Jakiego zawodu poza twoim własnym chciałbyś spróbować? - REŻYSER FILMOWY
  9. Jakiego zawodu nie chciałbyś uprawiać? SPRZEDAWCA W SUPERMARKECIE LUB GALERII HANDLOWEJ
  10. Jeśli niebo istnieje, co chciałbyś usłyszeć od Boga u bram raju? NIEZŁA ROBOTA,

ten kwestionariusz należy wypełnić szybko, przyznaję się że kombinowałem z pytaniem nr 2. resztę odpowiedziałem z automatu.

3 komentarze:

  1. ad 9- miałem okazję tak pracować... nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. szum liści, tak, miły dźwięk dla ucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ad1. Przyjaźń
    ad2. bezradność
    ad3. upalny dzień
    ad4. brzydki zapach
    ad5. stekanie podczas seksu :)
    ad6. podobnie jak Ty:)
    ad7. kutas ( o ile to jest przekleństwo)
    ad8. radiowiec
    ad9. mechanik samochodowy
    ad10. czekałem...

    pzdr

    OdpowiedzUsuń