piątek, 9 września 2011

Startuję z blogiem

Dla zainteresowanych wiem , że troche kolejność jest odwrócona, ale mój pierwszy post odnosił się raczej do wykorzystania kilku słów dla tytułu Bloga. Mam nadzieję, że autor piosenki nie bedzie chciał tantiemy w razie sukcesu, bo nie spodziewam się żeby w przypadku katastrofy chciał pokryć stratę . To jest dziewiczy lot tego pomysłu na Blogerze i wczoraj cały wieczór zajeło mi rozszyfrowanie jak dodać blogi, które czytam. Dlaczego to takie ważne, bo fajnie umilają mi czas kiedy wracam do pustego domu i nie za bardzo chce mi się coś robić. Jeszcze jednego nie rozszyfrowałem jak wklejić filmik z youtuba, ale spoko dam radę, tylko troche czasu upłynie. Jak każdy facet nie zamierzam czytać instrukcji, z tym ch... muszę sobie dać radę. Literka i za nią trzy kropki znaczy, że przeklinam. Ostatnio wyjaśniono mi, że przeklinam ponieważ nie mam dzieci. Szczerze pokrętna interpretacja, ale dyskutować z nią nie zamierzam. To na razie tyle.
Jeszcze jedna uwaga Towarzystwo, które czytam ostatnio bardzo się rozpolitykowało, wszak wybory nadchodzą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz