sobota, 19 lipca 2014

wszelkie mam talenty i covery

uwielbiam wykonania standardów muzyki przez amatorów. Zwłaszcza tych co moim zdaniem są lepsi od oryginałów. Dają coś więcej niż oryginały. Dają szczerość gdy oryginał daje kalkulacje na zysk, gwarantuje zwrot z inwestycji. Jakiś czas temu nazywałem takie posty "szalonym gustem " lub "zwariowanym gustem" gdy tak naprawdę powinienem je nazywać "podoba mi się, a ktoś spełnia swoje marzenia". Przecież nie jestem zawodowo krytykiem z wykształcenia i/lub soświadczenia.

2 komentarze:

  1. taaak, zwlaszcza jak tak w przypadku sa calkiem przystojni :> choc nie podoba mi sie polska wersja jezykowa :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobała mi się wersja ze Shreka. Oddziaływanie były chyba większe z powodu odpowiedniego podkładu obrazowego, czy może dla obrazu podkładem było wykonanie tego utworu, ale pozytywnie to zapamiętałem. Dałbym tam znak równości i dla wersji muzycznej i dla obrazu.

    OdpowiedzUsuń