niedziela, 3 maja 2015

(414) moje prawa obywatelskie,

nie jestem działaczem gejowskim , działaczem LGBT. Na co dzień nie zajmuje się monitorowaniem stanu prawnego RP, ale kompletnym ignorantem nie jestem. Oczekuje zmian, to że ja z nich prawdopodobnie nie skorzystam to jedno, to że one powinny obowiązywać to drugie.

Od kiedy obejrzałem brytyjski film PRIDE (po polsku to Dumni i Wściekli) zastanawiam się czy Polscy górnicy byliby tak odważni, żeby poprzeć sprawy LGBT, właściwie to szukam grupy społecznej z którą byłoby po drodze o "wolność Waszą i Naszą".

Dziś ich znalazłem , zrozumiałem komu geje i lesbijki powinny pomóc i kto zachowałby się honorowo i zrewanżowałby się walką o nasze prawa.  Dla wielu homoseksualnych osób to będzie niezła herezja, ale herezją były też poglądy Kopernika.

W sobotę drugiego maja byłem na Stadionie Narodowym na meczu Pucharu Polski, niestety Lech przegrał , puchar zdobyła Legia. Jest mi smutno, ale to dla mnie nie jest problemem. Problemem dla mnie jest przetrzymywanie mnie przez dwie godziny po meczu przez policję i organizatora imprezy masowej. Na podstawie ustawy , która jak za komuny przywraca odpowiedzialność zbiorową i za pewne łamie konstytucje RP. Kibice nie wiem jak Legi , ale na pewno Lecha zostali potraktowani jak przestępcy. Proszę wytłumaczcie siedmiolatkowi , który przyjechał z rodzicami wszyscy ubrani na niebiesko dlaczego w ścisku czekamy dwie godziny na możliwość powrotu do autobusu. Na mecz jedzie pełno nawalonych gości i ja się pytam co z tego. Demokracja polega na tym , że prawo ustanawia większość, ale z zachowaniem prawa jednostki. Niestety policja i organizator imprezy masowej są tak niekompetentni, że muszą ograniczać prawa jednostki w tym wypadku, tych wszystkich niepełnoletnich.

Polscy górnicy nie wesprą praw LGBT ponieważ to są tak naprawdę , tłuste grube krowy, których nie są zagrożone prawa tylko przywileje, angielscy górnicy to inna historia.
Herezja polega na tym , że homoseksualiści to wykształceni ludzi i muszą pomóc zburzyć kilka murów w nie swojej sprawie, żeby w tym jednym dostać wsparcie. Na początek usuńmy kilka powodów do represjonowania młodych ludzi za wnoszenie opraw na stadiony. Eskorta Policji proszę bardzo, ale nie terror.
Wiem, że jest kilka spraw, które sprawiłoby że życie w tym kraju byłoby mniej FAŁSZYWE.

3 komentarze:

  1. Wiesz jak czuje się kobieta wśród taki nawalonych samców, którzy skanując wywalają z siebie całe pokłady przyswojonej łaciny, kiedy łamiąc zakazy odpalają race, i nie bacząc na otoczenie okładają się pięściami ? Nie wiesz ! Nie pytaj więc co z tego.
    Jakieś piętnaście lat temu przeżyłam burde w swoim sektorze ... podziękować, że organizator nie złamał praw wolności pijanych chuliganów :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej grupie widziałem bardzo wielu rodzice z dziećmi ich decyzja. Za mną siedziała Pani plus 60 z wnukiem, synem lub zięciem i Ci wszyscy ludzie byli odpowiedzialni, za rozwydrzonych gówniarzy, co wnieśli racę. Po co ktoś nie obmacuje, żeby znaleźć przedmioty niedozwolone, skoro jakoś zawsze one są na stadionie. Wchodząc na stadion przy sobie mam tylko portfel z dowodem i pieniędzmi, bilet, szalik klubowy i tyle. To organizator tego przedsięwzięcia skoro na tym zarabia musi wszystko zabezpieczyć i z całym szacunkiem policja wyglądająca jak ZOMO za komuny wcale nie zabezpiecza tylko jeszcze prowokuje. To, że policja kompletnie się do tego nie nadaje świadczy wydarzenie z czwartej ligi.

      Usuń
    2. Dla wszystkich rozwydrzonych i pseudo powinno się stworzyć dedykowany sektor, w którym będą się mogli naparzać do woli. Przepraszam za unoszenie się, ale przywołałeś jedne z gorszych wspomnień mojego życia. A tak swoją drogą, to zadziwiające, iż sami nie potraficie oczyścić grupy z takiej zarazy ... w tym momencie piję także do ślubnego.

      Usuń