sobota, 9 listopada 2013

niewydolna

wracając dziś do Poznania zmieniałem co chwilę stacje radiowe, nie miałem cierpliwości do słyszanych komentarzy, konkursów i reklam i dlatego tak odreagowywałem stres, bo szybko nie można jechać na tym odcinku.
W pewnym momencie usłyszałem wiadomość o charakterze społeczno-politycznym i naszła mnie chęć podzielenia się z kimś pewnym swoim przemyśleniem.

Czy jesteście idealni, doskonali ? Czy się mylicie ? Czy w końcu niezbyt łatwo wydajecie osądy na tematy, o których tak szczerze nie wiele wiecie?
Szczerze, kiedy byłem młodszy wpadałem w tą pułapkę umysłu, ja wiedziałem najlepiej, ja nie zastanawiałem się nad przyczyną ja wydawałem osąd, który był wyrokiem. Kto nie popełnił tego błędu młodości niech pierwszy rzuci kamieniem.

Nie wiem czy wiecie ale w najbliższych tygodniach z polskich więzień wyjdzie około 7 tysięcy kryminalistów, przecież porządny człowiek nie trafia do więzienia. Na skutek zmian prawnych pewien czyn nie jest już przestępstwem tylko wykroczeniem. Nagle przestępstwo zostało zmienione na wykroczenie. prawdopodobnie na skutek przepełnionych więzień. W polskim rządzie i sejmie do zakutych łbów idealistów, którzy przecież nie jeżdżą po spożyciu pojazdami mechanicznymi dotarło, że pijany człowiek na rowerze to chyba jednak nie kryminalista. Szczerze nie wiedziałem, że tylu ludzi nasi oświeceni sędziowie zakuli w dyby. Tacy wybrańcy narodu chyba nie wiele są warci. Wykształcenia brak, inteligencji nie wiele, empatii wobec drugiego obcego człowieka brak.

Jestem przeciwny  wobec organizacji referendum w sprawie obowiązku szkolnego sześciolatków, jednak jestem o wiele bardziej zniesmaczony, że wybrańcy narodu odebrali prawo decydowania swojemu Suwerenowi. Dlatego proponuję referendum w sprawie ograniczenia imunitetu parlamentarnego tylko do wypowiedzi Parlamentarzysty, za wszystkie inne czyny odpowiada jak każdy obywatel.
To tyle na dziś, może nieciekawie, ale przynajmniej wylałem swoją złość, za polskie drogi.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz