sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt Wielkiej Nocy

wszystkim odwiedzającym życzę zdrowych spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.
Proszę za dużo się nie objadać, za dużo nie siedzieć przed TV, chociaż pogoda gwarantuje, że znowu pobijemy rekord siedzenia przed telewizornią, naprawdę wierzcie mi będą same powtórki, może warto usiąść przy chińczyku lub innej grze planszowej porozmawiać pośmiać się i powspominać, żeby nie było czego żałować.
Jeśli chodzi o mnie, to zwyczajnie czuję się jak prezentowany poniżej Zając, cud że zdążyłem z robotą i mam dla bratanka i bratanic prezenty. Za prezenty dla bratanic ich tata mnie zabije, więc będę musiał szybko uciekać, a kondycja ostatnio nienajlepsza.

3 komentarze:

  1. Wesołych !
    P.S. Kupiłeś bratanicom coś o wampirach, albo kosmetyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i wzajemnie, może czas ją poprawić ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. TV nie oglądam... wole swoją zawartość z lapa :P
    wesołych!

    OdpowiedzUsuń