niedziela, 17 marca 2013

czas przejść do działania

niedziela wczesny wieczór , nowy tydzień a mnie się już nic nie chce. Wiem, że muszę przejść do działania muszę zacząć realizować szatański plan. Oczywiście, że mam obawy, co zrobię jak się nie uda ? Zwyczajnie zacznę jeszcze raz wszystko od nowa. Trzeba było wiele lat temu zostać spokojnym nauczycielem , urzędnikiem państwowym lub zwyczajnie pracownikiem budżetówki. Niestety zachciało się pracować w prywatnych firmach. Nie w korporacjach , ale takich mniejszych i większych prywatnych firmach, których właściciele mają sny o potędze. Szwankuje tam prawie wszystko komunikacja międzyludzka, kultura organizacyjna,  cud że to się zwyczajnie kręci od poniedziałku do piątku. I zarabia na właściciele.
Niestety sny o potędze są zaraźliwe, aspiracje chorobliwie duże więc co mi tam spróbuję, najwyżej się po raz kolejny wywrócę z wielkim hukiem.
Kilkanaście lat temu miałem bardzo dziwną rozmowę z młodą kobietą, kiedy mnie atakowała o moje deklaracje odnośnie żony, obronnie  odpaliłem że ja się ożenię ale tylko z Prawnikiem. Dziś to wspominam bo w tym zdaniu jest mocna dwuznaczność, która nie została zauważona przez nią bo nie mogła. 
Czas zacząć działać.  Oby Merkury miał mnie w swojej opiece i obym miał więcej szczęścia niż Gordon ;)

Coś fajnego do posłuchania, mi się podoba, a podobno o gustach się nie dyskutuje

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. bać się dlaczego? ;), a jeśli chodzi o Prawnika to zwyczajnie liczę na to, że w razie czego wykorzysta wszelkie zapisy prawa i nie będę gościem na dłużej Rawicza lub Wronek ;). W mojej ulubionej książce i filmie Avery Tolar mówi "mecenasie, nie zamierzam łamać prawa, tylko je maksymalnie nagiąć dla dobra mojego klienta". Ciekawe czy wiesz co to za film ;)

      Usuń