sobota, 9 lutego 2013

Scarlet, ni cholery mnie to nie obchodzi


kiedyś miałem przyjemność rozmawiać z heteroseksualnym niedoskonałym gościem, który był sporo ode mnie starszy i przyznał mi się do pewnego swojego spojrzenia na świat, a jest niepełnosprawny fizycznie. Kiedy był młody, a to było wiele lat temu chciał mieć pełnosprawną dziewczynę może nie Miss Polonię, ale pełnosprawną. W tam tym czasie pracował On w spółdzielni inwalidów i jak sam stwierdził wielu chłopaków znajdowało w tym miejscu swoje żony. On tak nie chciał. Po co jest ten wstęp z bardzo prostej przyczyny wtedy kiedy rozmawialiśmy ja byłem sam, nadal jestem i oczywiście on słusznie mnie oceniał, że szukam lepszej od siebie wersji tylko moim zdaniem nie domyślił się jednego, że to powinien być facet.

Jesteśmy inteligentni, dorośli więc nie ma co się łudzić, homoseksualny facet szuka Dawida.
Ja nim nie jestem, raczej nigdy nim nie będę, więc prawie na sto procent będę sam.
Mam kilku heteroseksualnych kumpli i muszę przyznać, że lubię z nimi iść na mecz, napić się wódki, pogadać do trzeciej nad ranem. Czy Oni wiedzą ? Szczerze Scarlet, ni cholery mnie to nie obchodzi. Z szacunku dla ich dziewczyn lub żon dla mnie są tylko kumplami, są nietykalni.


9 komentarzy:

  1. Ten Dawid jest akurat najbrzydszy pod słońcem ;) Nie dorasta np. niepozornemu Mezo do pięt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe , Mezo ? jakoś nigdy nie był moim obiektem westchnień

      Usuń
  2. a ja się nie zgodzę, że homo szukają takiego idealnego Dawida, im jesteśmy starsi, tym bardziej do niektórych z nas dociera, że ważniejsze jest to, co jest w głowie, owszem, ten ktoś nie może nas odpychać fizycznie, ale idealny nie musi być, ba, nawet nie powinien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe, w takim razie co odpycha nas fizycznie ? mnie zapach przyznaje się moja wina,

      Usuń
  3. Ej kochany Atlu, ale szukanie Dawida działa też w dwie strony, więc zamiast podwyższać poprzeczkę, trochę ją obniż i będzie okej. Tym bardziej że widziałem Twoje lico i co jak co, ale brzydki nie jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa, ale ja nie mam chyba zbyt wygórowanych wymagań, zwyczajnie żeby miał równo pod sufitem i był obyty z kulturą

      Usuń
  4. ej weź skończ z tym Dawidem, kurwa loki na głowie, małe jądra i kutas też taki z niższej półki :P
    zdecydowanie nie szukamy Dawida! choć faktem jest, że geje szukają lepszej wersji siebie i tym samym skazują się na wieczną samotność, bo lepsze wersje nas, szukają jeszcze lepszych wersji siebie... i koło się zamyka.
    dlatego mam plan na biznes życia! dom spokojnej starości tylko dla pedałów!
    ach już widze te dzikie tłumy pod ośrodkiem :D
    rzecz jasna dla blogujących przewiduję 10% zniżki więc możesz spać spokojnie - sam nie będziesz, będzie nas wielu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powaliłeś mnie na łopatki, ze śmiechu bym się udusił

      Usuń
  5. Z szacunku dla ich dziewczyn lub żon dla mnie są tylko kumplami, są nietykalni. Wybrałem to zdanie z tekstu. Warto je dedykować tym, żonatym, którzy poszukują kontaktów homoseksualnych.

    OdpowiedzUsuń