poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku 2013

wszystkim odwiedzającym życzę spełnienia marzeń w nadchodzącym 2013 roku. 
Zrealizowania planów o schudnięciu lub utyciu,
o zmianie pracy lub utrzymaniu się w aktualnej, 
awansu lub gdy nie lubicie zmian, żeby było tak jak było,
zakochania się lub trwania w aktualnym związku, 
zrealizowaniu postanowień Noworocznych i braku depresji 21 stycznia w poniedziałek,
że chyba się nie uda zrealizować postanowień spokojnie jeszcze jest czas,

a sobie życzę, żeby mój rok 2013 wyglądał jak ten Pan, ;)

uroczy ;)

Ps. w grudniu tego roku usłyszałem o sobie pewien komentarz "uwielbiam ten Pana uroczy egocentryzm", ponieważ nie drążyłem tematu nadal nie do końca rozumiem.

16 komentarzy:

  1. pan nawet, nawet, ale nie mój typ :D dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego z tym Nowym Rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan z obrazka ma jakąś skazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego, tak myślisz ?

      Usuń
    2. pytam, bo bez skazy nie wzbudzi zaufania :P a wygląda nieskazitelnie

      Usuń
    3. rozumiem, ktoś się ze mną zabawił na inteligencje i refleks, a ja ciapa nie zorientowałem się ;)

      Usuń
    4. Ale wtopa z tym refelksem :)

      Usuń
    5. teraz ja nie załapałam, że chodziło o refluks

      Usuń
    6. ja Was zaraz zamorduję, rozumiem że jest Nowy Rok , ale osoba która trzyma palce za moją głową i przyprawia mi rogi ma natychmiast przestać , a Usnuta odkłada aparat fotograficzny i/lub telefon i nie robi mi zdjęcia, skaranie boskie z Wami, ale i tak Was lubię. Dużo Uśmiechu dla wszystkich w tym 2013 roku

      Usuń
    7. Groźba karalna? Nie zauważyłeś, że jest nas więcej niż Ciebie?

      Usuń
  3. niech zatem tak wygląda... uroczo z momentami szorstkości dla odmiany! najlepszego... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby Twój rok '13 wyglądał jak ten Pan, to musiałby mieć na sobie wszystkie Fotoszopy świata ;-)

    Ale najlepszości, uroczości i szczęścia, niech Ci będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem niezla dupa :D biore, lize i czego tam sobie jeszcze zazyczy ;)
    ps. postanowienia noworoczne są przereklamowane, przeciez jest tyle innych dni na zmiane, nie kumam motywu czekania calego roku, tylko po to zeby nagle 1-go wprowadzac zmiany, a czymze jest pierwszy stycznia do np. 15 lipca? hmm

    OdpowiedzUsuń