środa, 9 grudnia 2015

489) popieprzyłem chyba ?

jak co roku, robię za mikołaja dla dzieciaków mojego brata. Kupuję prezenty w imieniu własnym i dziadków czyli moich rodziców. Od momentu kiedy wsiadłem do samochodu o 21 prześladuje mnie niepokój, że miałem im pomóc w prezencie dla wnuka, bo dla wnuczek sami kupili. Ja mam prezenty w imieniu własnym i w imieniu dziadków dla dziewczynek , a do bratanka chyba przyjdzie Grinch. Żenada. Jeszcze jest czas, ale całe popołudnie i wieczór tracić na szukanie prezentów to lekka przesada. Będzie trudno.

Celem rozładowania napięcia dziś klip gwiazdy Poznań Pride Week 2015 , ciekawe czy będzie w 2016. Wyluzujcie idą święta, przestańmy negatywnie komentować (hejtować) znajdźmy pozytywy u innych ludzi  ;)
Fajny ten mniej znany koleś ;)


  

3 komentarze:

  1. Wrzućmy na luz!!! :) Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jestem cały czas wyluzowany, tym bardziej że świąt się tu jakby nie obchodzi i cały ten zgiełk u innych, u nas przechodzi w bieżącej obsłudze stacji, a ta jest zawalona jak zwykle pracą manewrową, przetokową itd.
    Z tych dwu wiem, który jest który, ale nie wiem, który mniej znany, chyba ten bez gitary, bo z gitarą widziałem w innych klipach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą ;) To dla mnie mniej znany, nie gwiazda Poznań Pride Week ;)

      Usuń