poniedziałek, 20 października 2014

rozczarowałem się

jest mi smutno, że tylko dwie osoby miały ochotę i odwagę zmusić swoje szare komórki do poszukania nonsensów pisanych w internetowych wiadomościach. Dla mnie największą bzdurą załączonej notki było, że "Polscy sadownicy produkują 17 tys ton jabłek i w związku z rosyjskim embargiem będą mieli problem ze sprzedażą 1 miliona jabłek ( czyli 1.000 tys ton), do których załadowania potrzeba 50 tys ciężarówek"

Autor tej wiadomości otrzymuje zaszczytna laur zwycięzcy i tytuł "Matematyka z Sianowa"

Pozdrawiam i miłego wtorku, dzięki Bogu poniedziałek już się skończył.

zdjęcie z tumblr.com

2 komentarze:

  1. Katon z Waści. Czytałem ten tekst wte i we wte i nie bardzo rozumiałem powód takiego oburzenia. Po powyższych wyjaśnieniach odetchnąłem z ulgą. ;-))
    Niewątpliwie tekst dziennikarza jest dość niestarannie skonstruowany, ale nie mam problemów z jego zrozumieniem. Jasne dla mnie było, że informacja o milionie ton i tirach odnosi się do sadowników z całego kraju, a nie tylko do grupy z Józefowa (zresztą zbiera ona 14 tys. ton a nie 17 tys. jak piszesz w powyższym poście :-P ). Ale żeby się aż tak oburzać?

    Nie mozna wszak wykluczyć, że jestem już tak przećwiczony przez przyszłość narodu w odczytywaniu koślawych tekstów, że takie jak cytowany przez Ciebie nie robią na mnie większego wrażenia. Przykład: "Cezar został zabity przez senatorów bo chciał ograniczyć władzę senatu eliminując jego przeciwników." O, to jest gwałt na logice, mości Atlu, a nie takie tam jabłuszkowe drobiazgi! Szykuj się na taką "logikę" w prasie już w niedalekiej przyszłości! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z cytowanego zdania z pracy przyszłości narodu przez Waść, nic nie zrozumiałem, chyba jednak pora umierać. Jeśli chodzi o jabłuszkowy problem, to mamy problem problem na miarę naszych możliwości. i niestety to nie jest nasze ostatni problem .

      Usuń