czwartek, 16 stycznia 2014

dzień głupich pytań

tak wiem nie ma głupich pytań, tylko są niewłaściwe odpowiedzi, a co kiedy jedyne co człowiek jest w stanie zrobić to zamilknąć. Bo odezwać się to jedno wielkie pole minowe.
Chciałbym oficjalnie i szczerze złożyć wszystkim nauczycielom moje szczere kondolencje z powodu przedwczesnej śmierci rozumu i inteligencji nie tylko dzieci, których uczycie, ale ich rodziców, nie tylko młodzieży, ale i urzędników i niestety dorosłych studiujących ale i ministrów.
Kiedyś było hasło "nie matura, lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera". Czy ktoś zechciałby mi pomóc i utworzyć taką rymowankę z ostatnim wyrazem "posłem" lub "senatorem" ;)
Jeśli ja muszę wtórnie obcować z inteligencją tego świata to dziękuję Stwórcy, że nie jest to moja praca     bo zapewne wzrosło by mi zapotrzebowanie na samookaleczenie. 
Rambo i Terminator muszą się schować przy współczesnym nauczycielu, bo to są mięczaki.

Trochę z innej beczki, ostatnio trochę za bardzo oglądam pięknych chłopców, niektórzy z wrażenia zmienili miejsce ;), a tak przyjemnie było na nich patrzeć, bo niestety tylko to mi już pozostało

3 komentarze:

  1. Pożałował nas! chlip, chlip! Docenił! Ludzki pan! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, przynajmniej jeden na stu badanych nas docenia :P pokrzepiające! :P

      Usuń
  2. Z każdego osła da się zrobić posła.

    OdpowiedzUsuń