czwartek, 9 maja 2013

chce oglądać twoje nogi

jak ja uwielbiam tę porę roku, to nic że męczę się z alergią, że oczy mam czerwone jak królik, ale te widoki, nawet w wakacje tak fajnie nie jest, bo wszystkie ładne nogi są nad morzem lub jeziorem. Dzisiaj wracając do wynajętego lokum żałowałem, że samochodem, a nie tramwajem bo podziwiałbym ładne nogi w krótkich spodniach.

Jeśli chodzi o życie zawodowe to jest do bani, ale dzisiaj tworzyłem coś co zmusiło mnie do intelektualnego spocenia się i to było fajne, nie lubię robić rzeczy prostych, łatwych dla większości. Bo to oznacza, że większość z nich to zrobi szybciej ode mnie, takie są fakty. Natomiast sprawy dla większości niewykonalne dla mnie są wykonalne, ale potrzebuje od 24  do 48 h i kiedy Oni widzą prezentacje zwykle dopiero w finale rozumieją zagadnienia, a czasami wcale. 
Mam w pracy dziewczynę, która kiedyś do mnie powiedziała coś takiego;
 "Podobno w życiu są pewne tylko dwie rzeczy podatki i śmierć, skoro dla szefa rozwiązałeś problem podatków to zajmij się naprawdę czymś trudnym i dla mnie zlikwiduj śmierć, bo ja się bardzo boję robaków", z tymi podatkami to trochę przesadziła, ale proszę nie wymagać od artystki zrozumienia podatków. Natomiast nie wyobrażacie sobie jakie było wśród kilku osób oburzenie na nią za to co powiedziała, ten żart rozbawił tylko mnie i szefa. Co gorsza nie mogłem zrozumieć tego zadęcia wśród pozostałych pracowników firmy i zapytałem nawet ją o ich reakcję , a wtedy on stwierdziła że to jest kwestia dystansu do siebie i do innych ludzi i ona ma świadomość, że czasami gra mi na nerwach, ale jest pewna, że ja uczciwie oceniam jej osiągnięcia zawodowe tak jak dla niej to co ja wyprawiam jest swoistym hokus pokus.


6 komentarzy:

  1. wszystko pięknie z tymi nogami... do czasu aż zobaczyłem zdjęcie... i od razu wszystko sflaczało... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi ale innych ubranych w gatki nie mam ;)

      Usuń
  2. Takie postępowanie powinno się cenić. Ważne by dokonać niemożliwego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja póki co jestem rozczarowany tym co obecnie faceci oferują - jakieś krzywe, grube, skąpo owłosione te nogi; mam nadzieję na poprawę w najbliższym czasie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. W Poznaniu jest z każdym dniem coraz lepiej. Parę dni temu szliśmy z Tygrysem i jego znajomym parkiem i takie niebywałe ciacho przebiegło koło nas, że wszyscy trzej się naraz obejrzeliśmy bezwstydnie. Aż się z nas jakieś dziewczyny na ławeczce zaczęły chichrać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialbym miec owlosione nogi ;/

    OdpowiedzUsuń