niedziela, 25 listopada 2012

sprawa znana od pokoleń ... ale miłość wciąż ta Sama

www.tumblr.com
tak jak wielu z Was czasami przeglądam internet bez jakiegokolwiek sensu. Na obrazkowych blogach jest pełno zdjęć z pięknymi chłopcami, prawie zawsze młodymi. Te zdjęcia są mniej lub bardziej kontrowersyjne, pokazują mniej a czasami więcej , a czasami o wiele za dużo.
Kiedyś w programie o jakiejś wystawie usłyszałem moim zdaniem ciekawe zdanie "dobre zdjęcie musi opowiadać jakąś historie". Gdy dziś zobaczyłem zamieszczone powyżej zdjęcie, zacząłem się zastanawiać co ono opowiada.
Jest w nim coś urzekającego, wywołuje we mnie sympatie do tych dwóch obcych mi ludzi, a najlepiej opisują te słowa
Sprawa znana od pokoleń, 
nieszczególny żaden dramat, 
że zmieniają się idole, 
ale miłość wciąż ta sama.

 zaczerpnięte z piosenki zespołu Pod Budą - Ta sama miłość


4 komentarze:

  1. podpis pod zdjeciem - "Anioł i jego partner za 25 lat" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesiąknięty widokiem młodych, pięknych i dobrze zbudowanych mężczyzn, zdjęcie powyżej jest miłą odmianą choć nie urzeka w pełni... mam wrażenie, że historii w nim brak, za to wymuszonych scen czułości i uścisków na zawołanie jakby więcej...

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślę, że więcej jest zdjęć z młodymi, bo sami nie chcemy przyznać, że będziemy kiedyś w takim wieku jak Ci panowie na zdjęciu, uważamy, że to nas nie dotyczy... mnie na przykład starość przeraża, przynajmniej na chwilę obecną... i nawet takie zdjęcia mnie nie przekonują do tego, że starość może być piękna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sansenoi ja wcale nie twierdzę, że temat mnie nie dotyczy... jestem gotowy na starość! wiem nawet jaki będę :D wredny, stary dziad ciągle narzekający na otaczającą nas rzeczywistość... a co do głownego nurtu... będę płacił młodym pedałom za obciąganie swojej starej laski :D

      Usuń