środa, 11 września 2013

gdzie ci mężczyźni, gdzie te chłopy, tam gdzie znikły dawne kobiet

kiedy czytam coś i jest zabawne, to się śmieję na głos, mam nadzieję że sąsiedzi nie słyszą bo jeszcze zadzwonią po karetkę z psychiatryka. Dawno się tak nie ubawiłem coś czytając, jak to. Mam świadomość, że to kobiecy punkt widzenia, ale padło tam i w ripoście, kilka słów, z którymi się nie zgadzam. 
Nie zgadzam się, że chłopcy w rurkach to geje i/lub co bardziej wkurzające obiekt westchnień gejów. Oczywiście w polskich mediach gej jest pokazany jaka rozmemłana ofiara losu, która sama nie bardzo wie co z sobą zrobić, ale nie używajmy uproszczeń niezgodnych z prawdą. Zapewne jest jakiś odsetek gejów tak się stylizujących, ale wielu tych chłopców to zwyczajni heteroseksualni chłopcy . 

Jeśli chodzi o rurki, to uprzejmie raczę donieść, że nie posiadam ani jednej pary, bo dupę mam za szeroką i już na poziomie uda nie dałem rady wciągnąć ich dalej, a co dopiero je zdjąć. Mam dużą kosmetyczkę, ale widział ktoś te tuby z kremem do goleniu, racjonalność tej wielkości jest żadna, chyba że autor zakłada golenie całego ciała. Kupienie przyzwoitej wody po goleniu nie śmierdzącej jak spiryt w racjonalnej cenie prawie niemożliwe, teraz są tylko mleczka, po którym notabene wyłazi mi uczulenie. Zostałem skazany na coś co się nazywa tonikiem, ale na tym się nie kończy musi być krem . Mój ojciec używał do golenia mydła, brzytwy i wody po goleniu i było okey z jego małej saszetki na podróż zrobiono mi niemal walizkę i jeszcze się marudzi, a najgorsze jest to, że na wszystkim jest napisane nie testowano na zwierzętach, nie alergiczne, a uczula jak cholera. 

Na koniec jedna mała uwaga, kiedy latem widziałem młodą kobietę w sukience wsiadającą do tramwaju w stylu Audrey Hepburn to myślałem, że cofnąłem się w czasie, nie usłyszałem z jej ust scenicznym szeptem komentarz pod adresem współpasażerów"cholera, same chamy nikt się nie posunie, tylko stoi w tych drzwiach jak bydło" tylko "przepraszam".

1 komentarz:

  1. sporo gejów lubi modę więc co w tym dziwnego no i oczywiście obcisłe rzeczy jest w tym jakiś kult..

    OdpowiedzUsuń