środa, 16 kwietnia 2014

kwestionariusz 2

oryginał jest tutaj,
pierwszy chętny powiedział co wiedział tutaj,

a ja wysiliłem się poniżej

Bez czego pan nie może obejść się na co dzień?
- Bez filiżanki kawy

Najbardziej przeceniana u ludzi cecha to…
- …logika.

Jakiej cechy nie lubi pan najbardziej u siebie?
- łatwo mnie wqrwić i podpalić.

Którego polityka i gdzie wysłałby pan na wieczne wakacje?
- Kaczyńskiego na Ibizę Palma de Mallorca.

Którą postacią z książki chciałby pan być?
- Rhett Butler.

Kogo zaprosiłby pan na swoją wymarzoną kolację?
- Orsona Welles.

Jaka jest najbardziej zawstydzająca rzecz, którą pan zrobił?
- jestem tchórzem i nie odpowiem


Jedna rzecz, która poprawiłaby jakość pana życia?
- ogromne biurko w pracy i własny gabinet

Gdyby mógł się pan cofnąć w czasie, gdzie by się wybrał?
- Berlin okres międzywojenny, tolerancja dla wszystkich?

Co sprawia, że nie może pan zasnąć w nocy?
- pełnia księżyca.

Jakiego słowa lub zwrotu pan nadużywa?
- mamy czas.

Frank Underwood czy Nikodem Dyzma?
Frank Underwood, aż sam się wystraszyłem

W jakich okolicznościach nie mówi pan prawdy?
- kiedy prawda rozmówcę nie wyzwoli tylko zabije.

Gdyby był pan superbohaterem, jaką moc chciałby posiadać?
- przezroczysty, niewidzialny

Najgorsza rzecz, którą ktoś do pana powiedział?
- Szczerze mówiąc, staram się takich rzeczy nie zapamiętywać…

Kto zagrałby pana w filmie?
- Krystyna Feldman, nie pierwszy raz grała by faceta

Proszę dokończyć zdanie: „W życiu kieruję się zasadą…
- … nie krzywdzić ludzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz