piątek, 17 czerwca 2016

519) nie zobaczyłem, "piórek w dupie"

przepraszam za tytuł , ale to jest najbardziej homofobiczny zwrot mówiony przez gejów o innych gejach. Niestety wydarzenia ostatnich dni wyraźnie pokazują, że jest większa szansa dostać po gębie od kryptogeja niż od szczęśliwego heteryka , który potrafi kochać swoją kobietę i iść z nią razem przez życie. Kolesie ze wszelkich partyjnych brygad, propagujących homofobie na pewno nie zaliczę do szczęśliwych heteryków. Raczej do grupy, która powinna udać się do seksuologa na kilka konsultacji, celem wyjaśnienia sobie kilku tematów.

Od zeszłego roku zacząłem chadzać na Parady/Marsze jak zwał tak zwał. Poszukuję tych słynnych piórek , no i nie ma. Moi drodzy. Straszna masakra, ale nawet gołej umięśnionej nagiej klaty brak. Z reszta ja się nie dziwię. Z gołą klatą, nawet jak to jest kaloryfer we wrześniu w Poznaniu to ze względów pogodowych raz na siedem lat to ewentualnie da radę wystawić ją na widok publiczny. Podobnie w Krakowie pogody nie oszukasz. Największe szanse zobaczyć goliznę byłoby na Paradzie w Warszawie niestety bardzo mi przykro, nie w tym roku.

W środku lata jest Parada w Berlinie, Amsterdamie i za pewne gdzieś jeszcze w Europie. Może się wybiorę, ale jak znam życie i swoje szczęście to piórek nie zobaczę. Na pewno będzie logiczne tego wytłumaczenie, które chętnie opiszę.

Najbardziej fantastyczna parada mogłaby być, w którymś większym mieście nad polskim morzem w środku lata. Pomarzyć można. Pomysł na rozwój turystyki przekazuję nieodpłatnie w proteście decyzji polskiego rządu odnośnie głosowania nad rezolucją ONZ.

WSTYD MI ZA POLSKĘ.

celem ratowania zdrowia psychicznego , publikuję za tumblrem ładną dupę ;)





1 komentarz:

  1. Ja przed paradą w Warszawie napisałem na swoim blogu, że czekam na wskazanie tych piórek u któregoś z uczestników parady. I ja również do tej pory nie doczekałem się takiej informacji. Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć - homofobii i transfobii w środowisku LGBT. Niby znam mechanizmy powstawania takich postaw, ale w końcu człowiek po to ma mózg żeby myślał. Niedawno czytałem artykuł opisujący badania nad skutkami zażywanego dziś powszechnie paracetamolu. Z tych badań wynika, że długotrwałe zażywanie tego leku powoduje stępienie bodźców odpowiedzialnych w mózgu za wrażliwość na ból innych ludzi i empatię. Może więc tu tkwi wyjaśnienie i należałoby gejom zalecić rezygnację z paracetamolu. Oczywiście tym, którzy zażywają go długotrwale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń