poniedziałek, 14 stycznia 2013

od losu przez łeb znowu dostałem

motywacja do pisania tego bloga była trochę porąbana od samego początku, nie układało się w moim życiu tak jak chciałem, a w serialu "Sherlock Holmes" pani psycholog poradziła doktorowi Watsonowi, żeby zaczął pisać blog to mu pomoże. To i ja tak zrobiłem, tylko mi to chyba nie pomaga skrobię czasami z sensem czasami bez, chyba dla zabicia czasu. 
Kolejny post byłby w tonie marudzenia, że jest niefajnie, że cholernie samotnie i w ogóle bez sensu. Tylko jakiś czas temu jeden z komentarzy mniej więcej wyrażał się w zdaniu "skoro ciągle jest źle, jest tak samo to czas najwyższy zmienić metody działania" pod wcześniejszym postem jest odwołanie do  filozofii reprezentowanej przez amerykanów   "musi się udać" lub "jak nie ja to kto zwycięży" 
I wyobraźcie sobie, że od dłuższego czasu zaczynam się zastanawiać, czy zwyczajnie ja się nadaje do pracy najemnej jako pracownik. Po co się wściekam, że szefowie mnie nie słuchają tylko ładne dupy, które rozumku mają tyle co kot napłakał, ale wazelinę zawsze mają przy sobie. 
Prawdopodobnie pracowałbym więcej niż teraz, ale może miałbym satysfakcję. W tym momencie nie cieszy mnie praca, w postaci szefa i współpracowników. Zachwyt nowością, nie wytrzymał nawet 5 miesięcy. 
Szczerze ja się nie nadaje do pracy, że chodzę od ósmej do szesnastej robię swoje idę do domu. Niestety angażuję się również psychicznie i niestety to mnie spala do reszty.
Jeszcze jakby było tego wszystkiego mało., to w horoskopie na 2013 było, że muszę się uzbroić w cierpliwość. Cała rodzina miała ubaw

To tyle z tego dzisiejszego mojego myślowego misz maszu.

2 komentarze:

  1. Nie ma rzeczy niemozliwych. Wszystko przed Toba.


    Musisz tylko szybciej biegac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mnie wkurwiają porady typu "uwierz w siebie", albo "musi się udać, jeśli naprawdę tego chcesz". Dupa! Czasem się nie uda, czasem tak po prostu jest kijowo, nudno, a wszyscy dookoła to niekompetentne matoły, które zarabiają więcej ode mnie :P Takie życie
    "Sherlock" to dobry serial. Pisz dalej bloga, bo fajny :D

    OdpowiedzUsuń